dinsdag 25 januari 2011

"Schilderijtjes" op de babykamer - Nijntje


Deze schilderijtjes, gemaakt van vilt, heb ik een paar weken geleden gemaakt voor het kamertje van ons kleintje dat we zeer binnenkort verwachten.

Papa muis heeft geholpen bij het vastnieten van de stof op het canvasdoek waar het op gespannen is, bleek toch iets ingewikkelder te zijn dan ik op het eerste gezicht dacht... Natuurlijk ook niet echt handig om gelijk met fijne ruitstof te beginnen, dan zie je het meteen als het niet helemaal recht zit!

2 opmerkingen:

  1. Beste mama muis,

    Ik vind je schilderijtjes heel goed gelukt. Zo mooi ben ik ze nog niet tegenkomen.

    Maak je ook maaksels op bestelling? Ik ben namelijk helemaal verliefd op je schilderijtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca, ik kan dit soort schilderijtjes zeker op bestelling maken, geen probleem. Als je per mail kunt aangeven wat je ongeveer wil qua formaat, kleuren en afbeelding kan ik de prijs aan je doorgeven. Mijn e-mailadres is : annerinke8 (apenstaartje) hotmail (punt) com, aan elkaar en woorden tussen haakjes vervangen door tekens. Ik hoor het graag van je!

    Groetjes, mama muis

    BeantwoordenVerwijderen